Kızlar 10. Haftadayim 12. Haftada ikili tarama testim var ama başta annem olmak üzere çevremde kiler alttan muayneyi doğru bulmuyor devlet hastanesinde dogum yapan kuzenime bile yapmamislar ben özele gidiyorum aceba ne yapmam lazim çok kararsiz kaldim bı akıl verin ? 🤔🤔