Kızlar 7+6 yım normalde 2 haftadır beni süründüren bulantım kusmam su içememem bi anda yok oldu yani 3 gündür rahat rahat yemek yiyebiliyorum sabahları çok hafif bulantım var ama o halsizliğim hepsi gitti sadece gögüslerimde acı var oda çok şiddetliyken hafifledi endişelenmelimiyim başına gelen var mı 🙄