Zeyzey1616 Sezaryan oldum su geçirmeyen bant takılmıştı hastaneden çıktıktan sonra duş alabildim bugn 6. Günüm bantım çıkarıldı artk rahimde içerden toparlanmış yani iyi durumda acaba artık duşa rahat girebilir miyim yapan varmı
gamzosgamzos Zeyzey1616 rica ederim canım 😍 saglikla buyut yavrunu dus benim sutumu cok guzel arttiriyordu her firsatta giriyordum
yagmur_gamze Bende sezaryan olucagim ama çok korkuyorum ve ilk defa gebe oldum hiç birşey bilmiyorum bana yardımcı olurmusunuz 😏❤
Zeyzey1616 yagmur_gamze hiç korkma canm bnmde ilk gebeliğim uyuşturmaları icin vurdukları iğne hiç acımıyor ameliyattan çıktıktan sonra iki gün agrı cektim adet agrısı gibi dayanamılcak gibi değildi yani 3 . Günü yavaş yavaş toparladm bugün 6. Günüm bantım çıktı artk daha çok iyim çok şükür korkulacak bişy değil kuzum sonuç olarak oda bir doğum şekli yeterki bebişlerimiz sağlıklı olsun kucağına aldıktan sonra İnan o agrıyı düşünmüyorsun
Tgcclskn Bant çıktıktan sonra duşa girebilirsin ayakta tam 1 ay olduktan sonra iz kalmaması için doktorun verdiği kremi kullanmaya başlıyorsun bilmiyorum sizin doktorunuz verdi mi ama