Gizmolata Daniellaa benim sırtımda çıktı cildiyeye gittim öst. Hormonlarından dolayı çıkıyor bişey kullanma bence doğumdan sonra geçicek dedi.
Rabia54_ Daniellaa bende aynı durumdayım sırtımda da çıktı yüzümdede akne de oluştu alnımda falan 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ 34 +2 haftalığım hala devam ediyo
Sedamurat Papl aynısını yazıcaktım senin yazdığını görünce vazgeçtim 😂😂tam bir mayın tarlası insanlar suratıma bakıp imrenirlerdi ne kdr pürüzsüz diye ama şuann maalesefff 🥲🥲
raabiia Daniellaa bende hayatım boyunca tek tük sivilcelenmişimdir oda kendiliğinden geçti hep ilk kez gebelikten ötürü alnımda oldu suan gecti sayılır cok sukur 25+4 üm orta trimester döneminde sık oluyormuş meğer
Daniellaa raabiia ergenliğimde bile çıkarmadım görenler şaşırıyor herhangi bir şey kullanıyor musun cilt bakımı için felan
raabiia Daniellaa yağsız temizleme jeli kullandım onunda iyi geldigini dusunuyorum cunku yüzde fazla yağ oluşumunu engelliyor hemde yağı alıyor
Calss Kızlar bu süreçte yeşil çayın suyunu tonik olarak kullanın bir de çay ağacı sabunu ile yıkayın. Dermatolog İkisi de doğal ve zararı yok demişti. Ben de 5. Haftadayım bir iki tane sivilce çıktı sabunu sipariş vericem artık 🥰
Mom050 Ayyy neyse tek değilmişim🤦♀️yüzüm ayrı vucudum ayrı, bir de kaşınıyorlar 😑 normalmiş demek ki, vucuttakileri en azından yatıştıracak bi önerisi olan var mı peki delirmek üzereyim 😃
Littlespy Daniellaa ben de ben deee, 6+6 dayım bu hafta yüzümde o kadar çok sivilce çıktı ki😬 yeni tonik aldım ondan mı yoksa hamilelikten mi bilemiyorum da 🥺