Arkadaşlar asiri bulanti kusma olan hiperemezis gravidarumdan muzdaribim. Ilk hamileligim de boyleydi ama bu daha agir gidiyor. 12.haftadayım hafif ilaclar hic ise yaramadi, en son zofran/zofer biraz kesiyor ona basladim. Icmezsem gunde 10 kere kusup kendimden geçiyorum.
Benim gibi olan annelerin kacinci haftada gecti kusma bulantisi?
Benim ilk hamileligim 18 haftada gecmisti ama simdi 9 ay surer diye cok korkuyorum :(