Btltlg benimde 22 idi baya oldu baktirmadim üç aya yaklasti ilaçta doğru düzgün almadım wellcare fıs bitince damlayı pek kullanmadım tekrar yaptırmak gerekli mi bilmiyorum ama vitamin kullanıyorsunuz içimde varır ya da içinde düzelir yani ekstra almaya gerk var mı dr bilir ama ben de tedirgin oldum ya kullanmıyoruz inşallah sıkıntı cıkmaz