Merhaba bi yakınım için açıyorum bu postu ve onun ağzından yazıyorum;
19 yaşında ve bekarım uzun süredir adet düzensizliğim var 35-40 gün arasında oluyorum hep ama ağustos ayından beri bu süre iyice uzadı 50-60 günü buluyor mesela Ağustos’ta oldum Eylül’de olmadım ekimde oldum kasımda olmadım Aralık’ta oldum ocakta olmadım 🥺 bugün doktor kontrolüne gittim ilk kez yumurtalıklarda kist veya polikistik yok dedi tüylenmen normal polisliktik tüylenme yapıyor ama bekar olduğun için alttan muayene edemiyorum polikistik en iyi vajinal muayenede belli oluyor dedi tarlusal verdi ve adetin 2.3. veya 4.günü hormon tahliline çağırdı büyük ihtimalle doğum kontrol hapına başlarım 3 ay kullanıp bıraktırırım sonra kendi kendine düzene girmesini bekleriz dedi acaba doğum kontrol hapı kullanıp regli düzene giren oldu mu? çevremde bu durumu yaşayan kimse yok o yüzden buradakilerden fikir almak istedim bilgisi olan yazarsa sevinirim 😊