Rana-10 Allah yardımcın olsun canım, bana da sırt ağrısı çok çekiyorum diye doktorum bir krem vermişti şimdi adını söylemek istemiyorum. Doktoruna danış o sana en uygun gelicek ilacı mutlaka verir. Ben ağlayarak doktoruma mesaj atmıştım ki bende fıtık falan yok çok şükür. Oda bana bir krem yazdı onunla ve parolla idare ediyorum çok şükür. En iyisi doktorunla konuşman canım