Askimoglum Kızlar bebisleriniz yüzünü gösterdi mi? 22 haftada gösterdi benimki ama daha hala etlenmemis gibiydi yüzü, kemikti hep:) Ne zaman dolar acaba yüzü?
SERNUR Askimoglum valla ne zman kontrole gitsek hep yüzünü gösterdi🤩 29+2 deki halimiz 🤲🌺 https://imgyukle.com/i/LCuQiY
Beyziikoo Askimoglum Benimde öyle oldu sanırım kullanılan cihazlardan kaynaklı hep yüzü dönük aslında ama 3 boyutluda hiç net değildi çok üzüldüm 😔😔 Zaten şimdi de 31 olduk elhamdülillah doğunca görücem aşırı merak ediyorum 😃😃
Nehirimmm06 Askimoglum ultrasondan kaynaklıdır belki canım kıyas yapma her bebek farklı sonuçta sende güzel bi resim yakalarsın inşallah :)
MomD Askimoglum 22. Haftada göstermişti bi de geçen kontrolümde 34. Haftamda gösterdi. Daha 2 kez görebildim sadece 😂🙄
SERNUR senaack oglum anasına çekmis hemen poz veriyor 😅 sagolsun ne zman gitsek kontrole hemen döner yüzünü oglum 🤲❤️ kaç haftalıksınız siz 🥰
Askimoglum merve_yldz51 bizimki böyle hem kemikli hem de elini getirdi birsey anlamadık🤷♀️![](https://imgyukle.com/i/LCasvt
Jelibon54 Askimoglum https://imgyukle.com/i/LCTBks daha 18. Haftada gösterdi benim kızım 10. Haftada da belli etmişti kendini kız olduğunu bizimki hiç utanmıyor aksine elini başına koyarak poz verdi doktorumuz da çok beğendi resimlerini çekip paylaşmış 😍❤️🥰
Mom0101 Askimoglum en son 23 de gördüm şuan 36 dayim bir daha hic göstermedi benimki. Merak ediyorum cok. Dogumda artık😄