Sevalko canım bazılarının çok yara oluyor bebek emdiği için kanıyor çatlıyor vs bu kapaklar onları önlüyor doğumdan 2-3 hafta önce takmaya başlanıyor hatta , emmedigi zamanlarda süt akışı vs olduğu için kapaklar takılıyor nemli kalıyor orası yara olmasini önlüyor 🥰