Gizemshn bizde ahşap rengi aldık. Vernik boya ve cila kullanmıyorlar o açıdan çok iyi bence. Mobilyayı sonra aldık ahşap detaylı istiyordum ama beyaz oldu komple. Ama yine de çok güzel oldu bence laminant, kirli sepeti, raflarla felan tamamlıyor birbirini.