Bundan öncekinde kimyasal yaşadığım için o yüzden çok korkuyorum ozaman 23 dü ikigün sonra düştü kanamam geldi
bunda adetim 3 geçti 10 gün öncesine gösteren testten aldım iki çizgi belirgin sonra kan testi yaptırdım 17 çıktı yarın yine kan yaptırcam inşallah yükselir
çoğu kişi ümitsiz şekilde çok düşük dediler