Meryemkale Beyzasel canım herkeste farklıdır tabi ama ben ilk dozda aşırı ağrı çektim 3 gün ama ptesi 2.doz oldum sadece dokunduğunda bi hassasiyet var. Kolu yormamak çok önemli ben 2.dozdan sonra evde hiçbişey yapmadım kolumun üstüne yatmadım çok şükür ağrı yapmadı
Miskokulum35 Beyzasel 🤭🤭 çok şükür o konuda endişem yok canım bu zamana kadar herşeyi yaptı yazık bazen acıyorum 🤭🤭
Beyzasel Miskokulum35 ayy çok şanslısın benim eşim işe sabah gidiyor gece 12-1 de geliyor o kadar saat mecbur yapıyorum 🙁
bebekmuhendisi İlk hamileliğimde olmuştum bunda olmayayım derken sağlık ocağından aradılar haksızlık olmasın ikinciye diyemi bilmiyorum gittim oldum 😂🤦🏼♀️😭😭😭ve kolum çok açıyor üç günde geçecek diye sabrediyorum bakalım
Beyzasel bebekmuhendisi benim ikinci günüm bugün azalır diye beklerken daha fazla ağrıdı üçüncü gün azalır inşallah cidden insan korkuyor ağrıdan yaptırmak istemiyor
Miskokulum35 Beyzasel hadi ya 😑 sağolsun çok yardımı oldu. Şimdi iyiyim diye çok şey istemiyorum yorgun geliyor zaten. Dinlensin ☺️