minnakveben hilal90 hafsaNur eger kızım olursa bunu düsünüyorum deren ve afra ismide cok hos bence 😊😊
Ebrulisss Elfida ismi hep hayalimdir , oglum oluyor koyamadim artik nasip olurda bi kizim olursa ilerleyen senelerde elfida koyarim ,🥰🥰