doktorum 70-80-90-100 şeklinde giden nst ye bakıp ağrın sancın yok sanırım nst çok güzel dedi ama ben nst ye bağlıyken ne zaman bitecek diye hemşirenin gözlerinin içine baktım nasıl ağrın sancın yok sanırım dedi bakıp anlayamadım kafam çok karıştı gerçekten. bunlar ağrıdan sancıdan sayılmıyorsa benim yaşadığım ne çıldırcam 🤦🏻♀️
üstelik kısa süreli inip çıkmıyor hep oralarda.