_haziran Kızlar bugün sağlık ocağında kan verdim adetime daha 3 gün var sistemden sonuca baktım 17.2 değer var sizce hamilemiyim yarın gidicem doktora merak ediyorum
Buseyvz _haziran değeriniz pozitif 2 günde bir artışı önemli inşaallah hayırlısıyla kucağınıza alırsınız 🤲🏻🤗
Mizgin2020 _haziran hamilesin değere göre ama 2 gün sonra tekrar ver kan düzenli iki katı artış olduysa sağlıklı gebeliktir hayrlı olsun
Sevde0281 _haziran benim adetime altı gün varken 169 çıkmıştı. Bildiğim kadarıyla 10 un üzeri hamile sayılıyor. İnsaAllah güzel haberlerinizi aliriz
Birgul _haziran evet hamilesiniz ama çok yeni daha bende 4 gün kala 12 değerle öğrenmiştim. 2 günde bir kan verin artışını takip edin sağlıkla ilerlesin inşallah
Yeniglnnnnn Ben adet olmam olmam gereken günde değerim 17 çıkmıştı iki günde bir beta hcg baktirdim iki katı yükseldi çok şükür