Selam anneler , yarın 40+0 haftalık Olucagım Allah’ın izniyle. Ama oğlumdan ses Seda yok 🤷♀️ Gece sancım vuruyor ama sonra geçiyor . Sabahtan beri hareket ediyorum daha yeni uzandım😔 ne olacağı belli değil sağlıkla bebegimi kucağıma almaya odaklıyım sadece . İster normal ister sezeryan olsun farketmez. Ama tabi en sağlıklısı normal istiyorum baştan beri ama ne sancım ne açılmam var bakalım neler olucak🥺 . Yarın için bana da dua eder misiniz şimdiden Allah razı olsun hepinizden🌸