Ben dahiliyeye kan verdim bebek kararı aldığımızda genel kontrol amaçlı. D vitaminim düşük çıktı daha önce de düşüktü zaten. Haftada 2 kere kullanacağım şekilde hap verdi. İlacım bitti hamile olduğumu öğrendim ne derece etkisi vardır bilemiyorum ama söylemek istedim düzenli kullanın mutlaka bence. İnşallah tez zamanda hayırlı sağlıklı bi bebeğiniz olur🤲