Gulsahmesut 12333544 kuru dogum olur rahim zarar gorur ve cok fazla dikisin olur dedi doktorum 3 gun normal dogum icin sanciyla bekledim ve sezaryen oldum.. pek mumkun gorulmuyo bu tarz durumlarda malesef
Esmanindunyasi 12333544 bol havuç ye suyu duzelir son haftalarinda suyun azalmasi normal zaten suan kac haftaliksin
12333544 Bsmlh yok doktor suyu az diye sezaryen diyo normal doğum olamazmış benim 9 aylık doktorum başka 3 doktora da gitim onlarda evet suyu az ama normal olur diyo
Baransmom Benimde ilk gebeliğimden suyum azdı,ne demek istediğinizi anladım. Maalesef sadece bu yüzden sezaryene almıştı doktorum 37+5 te. Normal doğum senin için mümkün değil demişti.
SutlacimiYedimmiBen 12333544 su azlığını bilmem ama benim.suyum gelmişti evde hemde baya bi çok hastanede suni verildi doğurdumm
214765 Bende 33. Haftada doktora gittim amniyon sıvısı az dedi bir hafta boyunca taze sıkılmış havuç suyu bol bol içtim üç dört bardak. Çok şükür düzeldi suyu. Sizde baya havuç suyu icseniz inşallah düzelecektir şimdiden düzelmeyecek moda girmeyin
Tugceery 12333544 benim suyum tamamen bitmiş ti ona rağmen suni sancı ile dogum yaptım gayette oldu yani sadece su cocugun daha kolay cikmasini sagliyor kuru sanci ile dogurmak bi tik daha zor ama sezeryan zorunluluguda oldugunu sanmam baska doktorlarlada konusun
12333544 Tugceery konuştum olur diyor devletteki doktor bende devlete istemiyorum özeldekide normal yapmıyor ne yapacağımı şaşırdım
Baransmom 12333544 yok asla,iyi ki doğurmuşum o zaman 🥳 doktorunuza güvenmek ruh sağlığınız için de bedeniniz için de en iyisi 🌿
Gulsahmesut 12333544 anladim Rabbim sağlıkla kucaginiza almayi nasip etsin tamamen bitmediyse havuc suyu dedikleri gibi baya etkili oluyor ben devlette olmanin da azizliğine ugradim suyum tamamen bitmeden suni sanciyla dogum yapabilirdim ama ugrasmadilar hic 5 cm açıklıkla sezaryene aldilar umarim iyi doktor ve ebelerle karsilasirsin 🤲🌸
Esmanindunyasi 12333544 tabikide bebek buyuyor ve o suyu kendi iciyor sen bide devlet jastahanesinde bir doktora gorun ve bol bol havuc suyu ic normal dogumu baslatmak icin hurma ye ahududu yaragi cayi ic ananas ye merdiven in cik squat yap ama birde sunu unutma egerki tehlikeli bir durumu olsaydi sana bile sormadan acil sezeryene alirdi doktorun sen sezeryen yanlisi olmayan baska bir doktora gorun derim hangi ildeydin
Tugceery 12333544 ben devlette yaptım doğumumu bir sıkıntı olması hastane işi sans meselesi özelde dogum yapipta memnun kalmayan bir suru insan var devlettede oldugu gibi
Boncukbeyinannesi 12333544 kuzenimin hastaneye gittiğinde hiç suyu kalmamıştı ama normal doğum yaptı 🤔
12333544 Boncukbeyinannesi suyu giti diye hastaneye giti herhalde ben suyun gittiğini bile görmedi im ve çok dikkat etmeme rağmen