Düşükten sonra ne zaman hamile kaldınız kızlar. Büyükler hep bir ayağı içerde kalmıştır arkası gelir hemen diyor ama benim de çok umudum yok açıkçası. Aslında şöyle de bir durum var daha yeni evliyiz 7 ay oldu kasımda bir hamilelik yaşadım ve korunmasız olarak 2 ya da 3 kez ilişkiye girmişizdir çocuk için karar verdik niyet ettik diyeyim ama öyle yumurtlama dönemi tabiki falan yapmadım hiç kısmet oldu o da tuttu ama aralık 19 da düşük yaşadım 😢 şimdi tekrar çok istiyoruz bu ay umutluydum ama dün adet oldum… düşüğün üzerine 2. Adetim siz ne zaman hamile kaldınız???