Kızlar bişey sorcam bn yarın 1 haftalık olcam doğum yapalı bugün mama vermeden emzirdim ama doyuyırmu doymuyormu emin olamıyorm yarım saat kadar iki göğsümüde veriyorm ama sürekli emmiyor bi beklşyor bi süt gelmşyor bi geliyor ikisinede ikisininde emziriyorm snra emerjen uyuyp kalıyor ama bn 30 ml mama veriyordm doyuyordu sütüm sanki o kadar çıkmıyor gibime geliyor ama doymasada uyyumaz dimi sarılık olmadk şükür ama olur diye korkuyorm bana akıl verin😢doyuyordur dimi