Ozge20ulu Kızlar kan sulandirici kullanan varmı ,banada kullan dedi doktorum,hiç ilaç içmedim diye seviniyordum
mavi2804 Ozge20ulu birçok arkadaşımız kullanıyor kan sulandırıcı bende dahil. Doktorunuz gerek görmüş ki kullanın demiş kan sulandırıcı kötü birşey değil aksine iyi birşey pıhtılaşma sorunları için.
Ozge20ulu mavi2804 Urter de çentik olmuş Yani bebeği besleyen sağ damar beslemiyomus sol besliyomus ,o yüzden verdi başka ne için verilir merak ettim açıkçası Bide hiç duymadım sağolasın
mavi2804 Ozge20ulu arkadaşımda o şekilde kullanmıştı damarında sıkıntı vardı işte kanın pıhtılaşmaması için kullanman gerekiyor canım pıhtı atarsa Allah korusun bebeğe zarar verir önemli yani