Mervenur19 Kızlar 13+5 oldum çok şükür şikayetlerim geçmeye başladı yavaş yavaş koku hassasiyetim biraz geçmiyo ellerimi sürekli yıkıyorum ama ne zaman koklasam aynı koku geliyo burnuma aranızda yaşayan var mı bunu çözümünüz ne oldu
istanbul3434 Mervenur19 kullandigin sabunu degistir canim. Ben lavantali el sabunu ile elimi yikadigimda aynen oyle tiksinme geliyordu elimdeki kokudan
socialmom0 Mervenur19 benimde başıma gelmişti koku hassasiyetinden canim nefret ediyordum bi sabunun kokusundan elimden gitmiyordu elimi yikamadigim sey kalmamıştı hep o sabunun kokusu geliyordu .geçti cok şükür 3 4 aylık olunca bitiyor
minikbaby06 Mervenur19 ellerin sadece sana kokuyordur emin ol canım. Benimde buzdolabı aynı kokuyor sadece bana defalarca temizlememize içindeki herşeyi atmamıza rağmen . Kolonya dökmekte buldum çareyi
midekoruyucu Mervenur19 ben çamaşır suyu ile siliyorum her yeri ellerm de mis gibi çamaşır suyy kokuyor 😂 yoksa türlü yemekler kokuyor burnuma rahatsız oluyorum
BusrAlpay_34 Mervenur19 bana da ev koktu aylarca 6 7 ay çektim ama geçti bıraz daha var ilerleyen haftalarda geçer