Ecealya yok canim ya o doktorlara göre tam tersi doktorlar erkek acıyı eksiyi kiz tatliyi ceker annesi der bendede oyle oldu oğlumda tatlıdan nefret ettim diyebilirim cikolata hastası ben kokusundan kusar oldum hep acı eksi cigkofte falan yerdim ama bunda hunharca tatli cikolata yiyorum ve prenses bekliyoruz ☺