ilknur_ Kızlar bişey soracağım size evlendikten sonra adet kanamam azalmaya başladı bu normal mı bi de bu ay tarlusal ile adet oldum ama kanamam çok yok afedersiniz 1 ped battı bugün 1. Gün normal mı bu anlamadım