hanımlar ultrasona göre 38+6 son adete göre 39+3 üm. çatım normale uygun açıklığım bir parmak sancım da haftadır hiç 50 nin altına düşmüyordu. bu gün yine bağlandım 70-80-100 hep böyle gitti 70 in altına bile düşmedi. yani kendi sancım geliyor sadece daha düzene girmedi. bebeğin hareketlerinde de sıkıntı yok sadece artık yeri dar olduğu için azaldı o kadar. kilosu da 3100 falan. doktorum bu zamana kadar çoktan kanala girmiş olması gerekiyordu bu saatten sonra gireceğini sanmıyorum yine de takibe alalım iki günde bir gel ama sezaryene hazırlıklı ol dedi. sancın gelince bebek inebilir ya da biraz daha zaman var belki o zamana kadar iner gibi hiç olumlu bir şey söylemedi. çok yüksek ihtimalle sezaryen olabileceğimi söyledi yani. tek sebep buymuş başka sebep yok. tabii ki sezaryen için şükürler olsun öyle bir alternatif var ama normale uygunken sancım varken bebekte bir sorun yokken olmak da istemem. sizin doktorlar da böyle söyledi mi nasıl bir yol izlediniz?
ve kanala sokmak için hiçbir şey yapamazmışız kendi isterse girer dedi yürüyüş çömelme dene istersen ama faydası olmaz dedi.