Kızlar merhaba,son zamanlarda artık canımı bir hayli sıkan bir durum söz konusu. Öğretmenim,mesleğimden dolayı olduğunu tahmin ediyordum,özellikle online derslerde sürekli aktif olduğumuz için ama 2 haftadır tatildeyiz ders de anlatmıyorum hala sesim çatallı-kısık-kalın karışık. Anlayamıyorum. Artık gebelikle ilgili olduğunu düşünmeye başladım. Boğaz ağrım yok,covid geçmişim yok çok şükür. Başına gelen oldu mu? Konuşurken zorlanıyor gibi hissediyorum,tam net pürüzsüz çıkmıyor gibi sesim. Çok rahatsız edici maalesef🤦🏼♀️ Doktor düşünemiyorum şimdilik 31 haftalık hamileyim. Ses terapisi oluyormuş ama öncesinde ses telleri sinyallerine bakılıyormuş hamileyken bu işlere giremem. Ama gebelikle alakalı olduğunu bilirsem biraz daha rahatlayacağım 😞