DilaraTrkmen ya konuyla alakalı değil üzgünüm ama son bir haftadır aşırı derece de kabızlık yaşıyorum tuvalette çok zorlanıyorum ve kalçamın içerisindeki damarlar küt küt atıyor içleri çekiliyor resmen. Sürekli tuvaletim var gibi hissediyorum. Afedersiniz taharetlendiğim sırada sanki bir şeyler eskisinden farklı gibi bir şişkinlik var gibi. Kanama vs görmedim şimdiye kadar ama merak ediyorum basur dediğiniz şey bu mu yada başlangıcı olabilir mi bu? İnternette baktım ama daha çok evreleri hakkında bilgi verilmiş