Bende geçen hafta sağ kasık ağrısıyla gittim şiddetli. Acildeki Dr idrarda kum var böbrekler de taş görünüyor ürolojiye git dedi. Ptesi de ürolojiye gittim böbrek gemişlemesi var kum taş yok dedi. Şu an 1. Aşamadaymış fazla ilerlerse stend takılır dedi. Çok korkulacak birşey değilmiş ama evet sancısı kötü gerçekten. Ama size kum demiş bilemiyorum