Ayten-1907 Kızlar siz böyle Bir durumla karşılaştınız mı?? Beni riskliği gebeliğe yönlendirdiler şimdi de ilk başta 2 haftaydı şimdi de 4 hafta diyorlar. 34. Haftam normalde detaylı ultrason da 38 çıktı
Eymenimmmm Ayten-1907 MAŞALLAH 😳🙄 doktor ne diyo bu duruma şekeriniz varmiydi 2hfta ondn gideni gördümde 4hafta ilk defa gruyorum
karabc Şeker ve tansiyonda böyle bebek iyi olsunda inşallah önemli olan o doktorunuz önlemi alıcaktır 2 haftaya kdar normal sayılıyor sonrası riskli benimde oldu 20li haftalarda sonrasında kendi haftasına geldi
Bsmlh karabc suan haftasıyla aynımı sızın benımde önden önden geldı 23 de haftasına geldı bıraz canım sıkılmıştı acaba gerılermı diye
Ozge20ulu Ayten-1907 başka bı doktora gorundunmu hiç canim Benimde 12 önde ama doktorum 3 haftaya kadar normal ama sen yinede dikkat et dedi ve ben kendi doktorumdan farklı 3 doktora daha gittim onlarda öyle dedi
Ayten-1907 Gizemaltnr yarın başka hastaneye gidecem devlete gidiyordum Ankara Zübeyde bir türkü bana kilosunu söylemediler o da ayrı Bi dert 😒
FatosEngin Ayten-1907 komşumun bebeği 35. Haftada 4.070 kiloydu doktoru ölçümlerde bebek 41 haftalık gözüküyor dedi mecburi dogum oldu 36. Haftada 4770 kilo olarak dünyaya geldi doktorun tahminleri doğru çıktı ve yeni doğan takımlar bebeğe küçük oluyordu iyi bir doktor yanilmiyor