Happykariner Arkadaşlar böyle bir post açtıgım için çok farklı duygular hissediyorum. Yarım saattir aglıyorum . galiba hamileyim alta testi mi bırakıyorum bugün adet günümdü. Bakar mısınız ? https://imgyukle.com/i/Lyd2Xn
blueberyy00 Happykariner hayırlı olsun canım var gibi ama kesge düz yere koyup cekseydin arkadan ışık vurmuş çok karanlık çıkmış koyulugu anlaşılmıyor
_eylul09 Happykariner hayırlı olsun canım. Galiba değil bence de hamilesin. Kan ver hemen kesin olsun 😊
058elf Happykariner ayy kuzum hayırlı olsun inşallah, yarın kan ver takibi yap sağlıklı bir gebelik nasip etsin Rabbim ❣️
Su123 Happykariner hayırlı olsun inşallah😍😍 bende il test yaptığımda seninkinden daha silikti sonra kanda çıkmıştı
Happykariner blueberyy00 canım kameram çok kötü ondan böyle çıktı ısıklı yerde çekmek zorunda kaldım çok çok teşekkür ederim
Gulceefe-00 Happykariner adet gününden iki üç gün önce hiç test yapmış miydiniz yoksa adet günü mü yaptınız sadece? Bir de herhangi bir belirtiniz var mıydı?
Dadas Hayırlı olsun inşallah kanda da iyi bir değerle gebelik kesinleşir. Yaşasın güzel melekler dünyamıza gelip renk katsinlar🥰❤️🌈