Duygusuz Ask171210 nst de sancım 80-100 lerde iki haftadır bugun acılmam 1-2 cm Di ve bebek büyüdük e normal dogum zor olur dedi dr um ilk gebeliğimde de 38.haftada dogum yaptım 3800 Dü mahvoldum dogum yapana kadar cok dikişim oldu