Feride34 unkapanında şehzadebaşı tıp merkezinde ücretsiz yapılıyor. Her sağlık ocağı yapmaya biliyo eğer sizinkide yapmıyosa şehzadebaşı tıp merkezi belediyeye ait ve tamamen ücretsiz arayıp hemen ertesi güne randevu alabılırsın canım kadın doğumdan almıstım ben randevumu doktora direk şeker yükleme yaptırmak istiyorum dedim ve eczaneye yönlendirdi beni şekerli içeceğimi alıp kan verdim sonra içeceği içtim 1 saat sonra tekrar kan verdim ve bitti sonucumu e-nabızdan almıstım