dennis Doktorum hormon testlerime ek olarak bunları istemiş. Araştırdığım kadarıyla haşimato hastalığının teşhişinde yapılıyor. Bu testler de diğerleri gibi adetin 3. günü mü yapılır? Haşimato olup gebe kalan var mı? Merak ettim. Teşekkürler