Ortmenanne16 Betulnuri kadın girişimci ve çok tatlı bı abla. Hep özel ilgilendi benle rengine kadar tek tek sordu bana sağ olsun 💐💐💐
Erimannesi Betulnuri pia baby sayfasına bir bakın derim.. Ben ordan yaptırdım.. İnstagram da da var kendi sitesi de var..kalitesi baskısı çok ii.. Yıkadım geldiği gibi solma da yapmadı
Meerryy NefesDeniz ayy ben de 3lü set ve yastık yaptırmak istiyorum. Şuan sayfalara soruyorum bakim oraya da peki kızlar bir de bu tulumlar kısa süreli giydirilmez dimi sonuçta bizim bebek tombik doğacak ve 1 kere giysin istemiyorum
NefesDeniz Meerryy Tulumlar yenidoğan olduğu için max 1 ay giydirilir bence..bu sayfayı çok beğendim ben sizde bakın işçilikleri filan çok iyi
Betulnuri Attent çok giyemiyor ya çok çok bi kaç defa o yüzden sadece tulum Eldiven şapka mı yaptırsam diyorum bazen