Senayisci
Benimde böyleydi kızamık çıkarmadığımiz için yüksek çıkıyor , doktorum bana çiğ et e kediye vs dokunmicaksin bebek parazit kapar demişti , küçükken kızamık çıkarmayanlarda yüksek çıkıyor diye biliyorum tabi yine doktorunuza sorun yanlış yönlendirmek istemem