Bende 12haftalikken hissettim , doktora sorduğumda zayıfsın hissedebilirsin yağ dokusu nerdeyse yok karnında demiş ve gülmüştü bana 😂 zayıfsan sende tabiki hissedebilirsin neden olmasın üstelik dediğin gibi ikinci gebeliginmis , sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏❤