merveklyc Kızlar 16 haftalık hamileyim doktor ultrasonda sancım olduğunu ve suyumun biraz az olduğunu söyledi.Erken doğum riski yok rahim ağzı kapalı dedi.Normal çoğu insanda oluyor dedi ama biraz korktum açıkçası başına gelen var mı yardımcı olur musunuz?
Burcuckmk merveklyc detayli usg de benimde suyum az cıktı canim bol su ic dedi doktor takip edicez dedi
merveklyc Burcuckmk Neden oluyor acaba ya çook geçmiş olsun canım bana da aynısını dedi ve zeytinyağ limon suyu karıştırıp içmemi söyledi.Allah şifa versin inşallah düzelir😪🤲🌸
Ayse3007 Günlük 2 litrenin üzerinde şu içmeye çalışın doktorum her gittimde sıkı sıkı tembihlerdi bol su icmem icin malum kış mevsimindeyiz çok su içemiyoruz günlük birer tanede maden suyu içebilirsin doktorlar öneriyor zaten
merveklyc Ayse3007 Çok teşekkür ederim evet bana da 12 bardak su içmemi söyledi dikkat edeceğim bundna sonra çok teşekkür ederim cevabınız için 💐🙏