ikibalannesii İkinci gebeliğim ,rüyamda bi kız bebeğim oluyodu adınıda şevval koyuyoduk akrabalarım eğer kız olursa kesin şevval koy adını yoksa ölür diyolar korkmadım değil gerçi şevval ismide sevdiğim isimlerden kız olursa koyucam kesin🖐️
mommysweet ikibalannesii ya böyle bi saçmalık olabilirmi şevval koy yoksa ölür ne demek ya ? hala böyle cahil insanlar varmı hamile insana böyle bir cümle kurulurmu ? ay benim sinirlerim bozuldu siz nasıl böyle cahil insanlara susabiliyosunuz
Gulsen4224 ikibalannesii ölmesi felan saçmalık ama rabbim size malum etmiş cnm inanma öyle şeylere rabbim hayırlısını versin inşallah
eelifmavi ikibalannesii bazı rüyaların da kötü rüyalar olduğunu söylerler.o ayrımı biz yapamadığımız için benim duyduğum kadarıyla da koyulmaması gerekir diyorlar
mlkkk ikibalannesii bebeğin ömrünü ismi mi belirliyormuş yada ismi koymadınız diye kaderimi değişmek çocuğun saçmalık😒
ikibalannesii mommysweet canım hepsi büyüğüm bişey demedim tamam diyip geçtim sadece başka bi akrabamız rüyasında rümeysa ismini görmüş oda zeynep koymuş bebek 10 günlükken vefat etmiş böyle anlatınca biraz ürperdim sadece
ikibalannesii Gulsen4224 allah razı olsun cümlemizinkini inşallah hamilelik psikolojisi işte insan ne duysa bi acaba diyo
ikibalannesii Eylul2107 rüya tabirlerine baktığımda kız görüldüğünde erkek, erkek görüldüğünde ise kız olduğuna yorumlanıyo🖐️🙂
ikibalannesii eelifmavi her kafadan ayrı bi ses çıkıyo işte canım ama hamileyken söylenince insan bi korkmuyo değil
ikibalannesii mlkkk söylenenlerin hepsine tabikide inanmamak lazım canım ama üstüne bi kaç tanede olay anlattılar o yüzden ürperdim biraz
Gulsen4224 ikibalannesii cümlemizden cnm takılma sen hamile iken etraftan çok laf gelir şöyle böyle diye takılma sen 🙈
Minigim16- ikibalannesii ben kız olduğunu görmüştüm ismini Sare koyuyordum ama oğluşum olucak rüyalara çok bel de bağlamamak gerekiyo sanırım 😄🤷🏻♀️
Bebegimibeklerken22 ikibalannesii sebebi hakkında hiç bir bilgim yok ama rüyada görülen isimlerin dinen koyulmasının uygun olduğunu ben de duydum ama ölür gibi saçma birşey hiç duymadım Allah korusun sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin kuzum
ikibalannesii Bebegimibeklerken22 allah razı olsun canım hepimiz sağlıcakla alırız inşallah bebişlerimizi kucağımıza🙂
Mevazra ikibalannesii kız bebek görmek erkek bebege delalet diye biliyorum rabbim sağlıkla sıhhatle kucagına almayı nasip etsin inşallah canım.