Merhaba minnoş anneler, 21.haftamda detaylı ultrasona girdim ikiz gebeyim bebeklerimin bir tanesinin kalbinde delik çıktı doktorda evet bir parlaklik görüyorum kalbinde dedi. Başka bir hastaneye sevk edildim. Çok endişeliyim 😞 umarım kimse yaşamaz bu tarz durumlar ama bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Neler bekliyor beni?