Kızlar merhaba ben sat göre 33+3 günlük hamileyim bugun doktora gittim ve usg de 34+4 günlük cıktık çok şükür herşey yolunda benim merak ettiğim konu şimdi ben doğumu sata göre mi bekleyeceğim yoksa usg ye göre mi 🤔bebeğimin kıyafetlerini felan henüz yıkamadım erken diye banyo icin felan kişisel bakım ihtiyaçlarında eksiklerimiz var hastane çantamı da hazırlamadım kendi eksiklerimde var ona göre ne zaman başlamalıyım bunları tamamlamalıyım bilmiyorum ilk gebeliğim o yüzden sizlerden fikir almak istiyorum 🌺