Ben iki hamileligimde de doguma kadar hep hareket halindeydim. Zaten yapı geregi oturmayı boş durmayı hiç sevmiyorum. Hamileliklerim de rahat geçti çok şükür. Dogumdan bir gün önce bile evi silip süpürüp öyle gittim doguma. Sanırım bu yüzden dogumdan sonra da çok çabuk toparlandım. Hiç yatmadım anneler şok geçirdi 😁