efruzebrar_ yenidoğan bebekler çok üstlerini batırmıyorlar o yüzden 4takım bile yeter 0-3ay hastane çıkışı, alt üst takım veya tulum 4 5tane, zıbın yine 4 5tane alabilirsin bunlar 3aya kadar yeter sadece 0-3ay almak zorunda da değilsin beğendiğin bişey olur yeni doğana göre değil de 3-6 6-9 ay olarak alabilirsin tabi bunlar elzem değil bebek doğduktan sonra da sonraki aylar alınabilir.Ben beğendiğim bi kıyafet varsa Yenidoğana yakışmaz ama toparlandığında üstüne yakışır diye büyük aldığım oluyor