humeyraogretmen Kızlar gebeliğimin 25.haftasındayım.Fakat 24′ten beri çok uykum gelmeye başladı,gebeliğimin ilk haftalarındaki gibi.Vitamin,kan hapı vs.her şeyimi de kullanıyorum ama yine çokkkk uykum gelmeye başladı. 😴 sizde de böyle oldu mu?
ipekursat humeyraogretmen kan değerlerinize tekrar bi baktırın istersenizz bebek büyüdükçe bizden daha çok almaya başlıyor demir vb eksikleirnde de olur
Vahide-azra humeyraogretmen uyu kuzum uyu elinden geldiğinde 30 haftadan sonra yalvarcaksın uyuyim nolur diye😂
Bilge44 humeyraogretmen Ben de öyle oldum 24. Haftadayım bu ara pat diye uyumuş buluyorum kendimi😴çok komik normalde uyumam yarim saat alır benim uzanınca 😂😂 Ama normal bence bilmiyorum bugün tam kan sayımı verdim aile hekimliğinde yarın çıkar sonucum bakalım bi şey var mı ama sanmam uyku ondan değil bence🥰