yavrumm2 2 yıldır var tellerim ve halâ devam ediyor tedavi, beslenme şeklim normal özel birşey yapmıyorum teller var diye alıştım artık. tek sıkıntı eğer sezeryan doğum olursa teller sıkıntı olabiliyormuş çıkartmanı isteyebiliyorlarmış onu düşünüyorum