aselirmak3406 Merhabalar hastaneye gitim 6 haftalık gebeyim kan değerim 600 cıktı 2 cocuk olabilirmi doktor olabilir demişti
Anneballari58 aselirmak3406 canım 4. Hafta 1400 çıktı değerim ama tek 😊 usg de belli olur o ilerleyen haftalarda
Didem34 aselirmak3406 benim 4 5 haftalıkken 1200lerde cıkmıstı doktorda hatta güldü dördüz mü acaba dedi ama tek cocuga hamileyim bence cok alakası olmayabiliyo
ratatosk aselirmak3406 4 haftalıkken 652 ile öğrenmiştim benim ikiz ama beta değeri ile maalesef anlaşılan bir durum değil ancak ultrasonda belli oluyor.
aselirmak3406 aselirmak3406 4 haftalıken demişti şuan doktorum izinde gelince bakacaz tekrar dediği için bende bekliyorum çok şükür mide bulantımdan başka birşey im yok o yüzden bekliyoruz
Oclock Ben doktora gittiğimde 5+1 di kan testi yaptığımda bir hafta öncesi dört haftalıktı 2050 çıkmıştı o yüzden alakası olduğunu sanmıyorum