Merhaba güzeller. 26. haftamdayım 24de doktor kontrolümde bebek baş geliş duruyor demişti doktorum. Son iki üç gündür hareketlerini afedersiniz vajinamda hissediyorum tutasım geliyor sanki çıkacak gibi doktora sordum ama muhtemelen pozisyon değişmiştir normaldir dedi. Akıntım da fazlalaştı bu ara yine de içim rahatlamadı serklajım da var ama kontrolüm pazartesi öne çekmiyim diyorum yaşayan var mı bu durumu