blueberyy00 Eliz68 dün mü yani yoksa geçen hafta salı günü mü yoktur canım niye sorun olsun içini ferah tut
Aysegungor Eliz68 benim 2 Ocak şuan 5+4 günlüğüm ovulasyon takibi yapmıştım 20. Gün çatlama gördüm adet gününde beta hcg 61 di 3 dün sonra 360 olmuş doktorum gayet iyi demişti bu senin adet tarihine göre değilde kuzum yumurtlama gününe göre değişiyor
blueberyy00 Eliz68 yok korkma geç döllenmedir geç yumurtlamışsındır değerler değil artış bebeğinin görünmesi önemli
Merve-1109 Eliz68 canım ben adet olmam gereken gün yani 4+6 da kan verdim 491 çıktı iki gün sonra tekrar verdim 1192 çıktı haftaya gel keseyi görürüz dedi yarın 6+0 olcam nasip olursa keseyi görmeye gideceğim
G_M_Z @Eliz68 beeeeen 🤚🏻😁 SAT 3 Ocak. 2 Şubat adet günümdü test yaptım ikinci çizgi silik çıktı akşam kan verdim 12.69 çıktı daha çok yeniydi. Geçen gün tekrar kan verdim 121,1 çıktı doktor geç döllenme olabilir haftaya tekrar gel dedi 😇😇
G_M_Z @Eliz68 korkmayın Allah’ın izniyle her şey güzel olur 😇🥰 kanınızda beta sürekli bir artıştaysa sorun olmaz inşallah 🥰🥰