bademsekeri42 sanırım riske atmamak icin öyle söylüyor doktorlar,ama tanıdığım biri çok ani suyu gelince 37 de normal doğum yapmıştı ,bence yapılıyordurda dediğim gibi ugrasilarak sonuç alınan bi hamilelik sonuçta tüp bebek yöntemi ,riske atmak istemiyor olabilir doktorlar