Mommy2b Htckaya miktarı önemli bezin resmini çekin, kontrole götürdüğünüzde gösterirsiniz. Eğer kakada varsa ve madeni pra büyüklüğünden fazlaysa acile götürmeniz gerekir.
Anneolmak07 Htckaya geçen gün Acıbadem’in eğitiminde dinledim.Anneden geçen hormonlar sebebiyle kız bebeklerinde kan gelmesi normalmiş.Endişelenmenize gerek yok dedi doktor.Ama yine de kendi doktoruyla görüşün tabi.
gamzosgamzos Bebeklerde anneden geçen hormonlardan olabiliyormu benim kızım da bildiğin akıntı olmuştu Doktor normal olduğunu Hatta az miktarlarda kanama olabileceğini söylemişti
1Anne2Bebek1Kopek Htckaya alerjidir canim doktora gotur senn yediklerinden biseye alerjisi var demekki